Systeemwijs

Systeemwijs Academy

klachtenregeling

Bent u ontevreden over ons?

Heeft u vragen of opmerkingen over onze diensten? Bent u ontevreden? Laat het ons alstublieft weten. Wij gaan graag met u in gesprek en willen er dan samen uit komen. Het kan zijn dat u - ondanks een gesprek -ontevreden blijft. Of dat u het gesprek liever wilt doen met een onafhankelijk persoon er bij. Dan kunt u contact opnemen met de klachten-functionaris Yolande Reichert (mail). Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt u bij het indienen en de verdere afhandeling van uw klacht.


Klachtenprocedure

Artikel 1: Definities:

  1. Systeemwijs, gevestigd aan de Goudveil 11, 7392AN te Twello.
  2. Klager: een deelnemer aan een opleiding/cursus/intervisie of enig ander aanbod van Systeemwijs Academy.

  3. Klacht: klacht over de organisatie of inhoud van de opleiding verzorgd door Systeemwijs Academy of de wijze waarop (in een voorkomend geval) deze wordt gegeven.

Artikel 2: Indienen van een klacht:

  1. De klacht dient schriftelijk, gemotiveerd en ondertekend te worden ingediend bij de directie van Systeemwijs: mevr. M. Hof.
  2. Er staat geen klachtrecht open tegen een besluit van algemene strekking.

Artikel 3: Behandeling van de klacht:

  1. De directie, bevestigt de ontvangst van de klacht aan de klager binnen veertien dagen.
  2. De directie verstrekt aan de klager alle relevante informatie met betrekking tot de klacht waarover de directie beschikt.
  3. Binnen ten hoogste vier weken na ontvangst van de klacht stelt de directie de klager in de gelegenheid om zijn klacht toe te lichten. Van deze toelichting wordt een verslag opgesteld en aan klager gezonden.
  4. Is er een langere tijd nodig om de klacht nader te onderzoeken dan wordt de klager hiervan binnen die vier weken in kennis gesteld, waarbij het uitstel wordt gemotiveerd. De directie geeft een indicatie van wanneer verwacht mag worden dat er uitsluitsel wordt gegeven.
  5. De directie zal de klacht vertrouwelijk behandelen.

Artikel 4: Uitspraak:

  1. Binnen acht weken na het horen neemt de directie een beslissing naar aanleiding van de klacht. De beslissing wordt schriftelijk aan de klager meegedeeld en omvat tenminste de bevindingen, conclusies, reacties en afhandeling van de klacht.
  2. Indien de klager het niet eens is met de uitspraak kan hij zich wenden tot de klachten-functionaris Yolande Reichert (mail). Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt u bij de verdere afhandeling van uw klacht.
  3. Het oordeel van de kalchtenfunctionaris is voor Systeemwijs bindend. Eventuele consequenties worden door Systeemwijs binnen acht weken afgehandeld.

Artikel 5: Afhandeling:

De klachten worden geregistreerd door Systeemwijs en worden gedurende een periode van twee jaar bewaard.

unsplash